Am început să număr anii în ediții Webstock. Anul acesta este al 4-lea la rând în care particip la cea mai mare conferință de social media din România. Lume vestită sau iluștri anonimi, bloggeri, vloggeri, vedete TV și social-media se adună în cadrul unui eveniment cosmopolit unde lumea vine să vadă, să fie văzută, să afle lucruri interesante, să cunoască persoane, să se relaxeze, să bea o cafea, o bere sau un whiskey, să servească un fursec, o bârfă, să fie acolo.
Evenimentul va avea loc tot la Hotel JW Marriott, pe 5 octombrie.
O să fiu și eu acolo, blogger acreditat. Încă nu m-am decis la care din atelierele de discuții voi participa. Pentru că la mai multe în același timp nu am cum să pot fi. Uite aici toată agenda evenimentului. Dimineață, cred că l-aș asculta pe Vlad Voiculescu, social antreprenor, pentru că tot donez de ceva vreme câțiva euro/lună pentru minunea pe care o face cu Magicamp și proiectul Magic Home.
După amiază o să fiu prezent la Social Platforms Session, să văd ce mai zice Vali Petcu, de la zoso.ro.
Sunt curios cine o să fie ABSOLUT Online Personality of the Year, după ce anul trecut premiul a fost câștigat de Ilie Bivol, cunoscut și ca vloggerul care linge cactuși ori care și-a dat foc la casă pentru trafic. Bine, asta e o răutate, eu nu cred că cineva poate să facă așa ceva, chiar dacă vorbim de trafic pe YouTube și expunere media.
În continuare sunt copleșit de admirație față de compania Evensys (Cristian Manafu), care face un efort logistic uriaș pentru a organiza acest eveniment. E clar că se bucură de multă încredere, companii mari, cum ar fi Vodafone, Raiffeisen Bank, HP, Bitdefender ori Coca Cola, rămânând partenerii Webstock de o grămadă de ani. Kiss Fm este cel mai important partener media.