Radioul care se ascultă cu ochii la zarzavat

Chiar nu vreau să fiu răutăcios. Dar mi se pare cam aiurea să te plimbi printre rafturile cu legume și carne și să auzi o voce de DJ radio care să-ți povestească cu vervă despre nu știu ce pere delicioase. Pe bune?! Și nu e vorba de un anunț de promovare pentru produsele proprii așa cum auzi în multe supermarketuri. Nu, e vorba de un radio în toată regula, cu realizatori, cu emisiuni, muzică, ce mai… program, în toată regula.

E vorba de Penny FM, radioul care se poate asculta în cele peste 200 de magazine Penny din România și online, pe www.pennyfm.ro

Ce nu înțeleg eu este de ce se numește Penny FM, din moment ce nu emite în FM ci doar online. L-am ascultat pe șeful lor într-un interviu pentru paginademedia și povestea omul acolo că în cele 13-17 minute, cât se plimbă, în medie, un client printre rafturi, Penny FM livrează informație, prezentări de discount-uri, dedicații muzicale… Chiar nu știu de ce cred ei că merită efortul să ții o redacție de radio întreagă ca să facă emisiuni pentru clienții de cârnați și zarzavat. Mda, banii lor, distracția lor.

Citește și >>>

Presa şi societatea: colegi de suferinţă în acelaşi salon

cititor ziar
foto: wikimedia.org

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Clicky