De ce dai LIKE, fără să citești?

Observ o chestiune de ceva vreme. Oameni care văd un titlu pe Facebook, dau un like, love, ce or vrea ei și… gata. Exemplu: am o postare în care promovez, pe Facebook, o destinație turistică din România. În postarea de Facebook este o poză și un titlu cu link la articolul de pe blog. Într-o zi încasez 50 de like-uri, dar în Google Analytics văd că articolul cu pricina a fost accesat doar de 30 de persoane. ce deduc de aici? Că oamenilor le place să dea like, dar uită să mai și citească postarea.

Același lucru îl văd acum și în Google+. O postare are 11 plusuri (echivalentul lui Gogle+ pentru like-ul din Facebook) dar în Analytics văd că o singură persoană din cele 11 a dat și click pe articol, ca să vadă despre ce e vorba. De fapt, oamenii ăștia dau like doar pozei și titlului, se pare. Păi, atunci, nu ar fi mai lejer să scriem doar tituluri?!

Comentează tu primul!

Lasă un comentariu!

Adresa ta de email nu va fi făcută publică.


*