De ce dai LIKE, fără să citești?

Observ o chestiune de ceva vreme. Oameni care văd un titlu pe Facebook, dau un like, love, ce or vrea ei și… gata. Exemplu: am o postare în care promovez, pe Facebook, o destinație turistică din România. În postarea de Facebook este o poză și un titlu cu link la articolul de pe blog. Într-o zi încasez 50 de like-uri, dar în Google Analytics văd că articolul cu pricina a fost accesat doar de 30 de persoane. ce deduc de aici? Că oamenilor le place să dea like, dar uită să mai și citească postarea.

Același lucru îl văd acum și în Google+. O postare are 11 plusuri (echivalentul lui Gogle+ pentru like-ul din Facebook) dar în Analytics văd că o singură persoană din cele 11 a dat și click pe articol, ca să vadă despre ce e vorba. De fapt, oamenii ăștia dau like doar pozei și titlului, se pare. Păi, atunci, nu ar fi mai lejer să scriem doar tituluri?!

Facebook Comments
About Marius Stroe 353 Articles
Dacă ți-a plăcut articolul, dă un SHARE ca să-l vadă și prietenii tăi! Nu uita să mai treci și mâine pe aici să vezi dacă nu cumva am scris altceva interesant. Cred că și acum mai sunt foarte multe lucruri de văzut și aflat de pe acest blog, așa că te invit să răsfoiești cât mai mult pe aici. Viața e frumoasă!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*