… inclusiv în magazine. Sau mai ales în magazine. Acceptând să ies la cumpărături cu soţia, am văzut că producătorii de haine pentru femei au luat hotărârea să nu-şi supere clientele; şi asta cu orice preţ. Producătorii de ţoale au schimbat numerele la hainele pentru femei astfel încât femeia modernă să nu conştientizeze că înfulecă prea multă ciocolată, îngheţată şi stă prea mult în faţa televizorului.

Ce au făcut fabricanţii de ţoale, ca să-şi ţină clientele mulţumite şi cu un tonus psihic ridicat? Au mărit hainele şi au micşorat numerele de referinţă ale acestora. Sau, mai exact, numărul 34 a devenit 38, 38 e 42 şi cam aşa mai departe. Ce se întâmplă? Femeia e minţită că ea este mai departe “posesoare” de 38 deşi fundul ei abia mai încape în 42-ul de pe vremuri. Mâine, pomâine urmează ca femeile să fie minţite că la 1,70 e ok să aibă 85 de kilograme?

Facebook Comments