Cum a(m) fost la Webstock, ediția nr. 10

Am fost pentru al 4-lea an la Webstock. Anul acesta, ediție specială: 10 ani. O să înșir aici câteva impresii:

  • Cred că încep să îmbătrânesc. Am venit de curiozitate, dar nu prea am mai aflat mai nimic din ceea ce nu știam. Și parcă aș fi vrut să aflu mai multe.
  • Este o ocazie să te bagi în seamă cu tot felul de oameni din online-ul românesc, dar nu e genul meu să cășun peste om, gen: “Aaaa, tu ești Radu, eu sunt ăla care te citesc de 5 ani”. Am lăsat oamenii în pace, să stea de vorbă cu cine se cunoșteau, eu voi continua să citesc ce-mi place la ei pe bloguri.
  • Cred că 70% dintre participanți erau femei, majoritatea foarte tinere, chiar puștoaice. Am văzut vreo două domnițe cu copii mici în brațe. Asta da pasiune.
  • Sunt în continuare copleșit de anvergura pe care Manafu a reușit să o dea Webstock. Mă gândesc ce eforturi logistice fantastice se fac pentru un loc în care aduni câteva sute  de oameni.
  • Mi-au plăcut prezentările lui Vali Petcu, Bianca Adam (Tequila), Val Vesa. M-a impresionat plăcut și Vica Schipor-Doroftei – social media manager la Bitdefender, compania aia care te taxează mai mult dacă ești fidel
  • Erau atât de mulți oameni tineri în sală că nu am priceput, la un moment dat, cui i se adresau vorbitorii și de ce. Am intrat la Creativity Stage, am ascultat și nu am priceput ce a vrut să transmită Mugur Pătrașcu de la Screen Native. Mai că am zis că dacă mai stau puțin începe teleshoping. Pur și simplu reclamă la un produs, cum poți să te înscrii pe un site și să le dai idei cum să promoveze nu știu ce mezel. Mneah… N-a fost pentru mine. Am plecat de acolo și am prins-o pe Bianca Adam, care mai tânără și mai neprofesionistă decât Mugur, mi-a transmis mai multe lucruri interesante. Chestie de gusturi.
  • Bloggerii mari spun că nu acceptă orice fel de colaborări, chiar dacă vorbim de câștiguri financiare importante. Hai să-i cred! Probabil că-și permit. Și oricum, ca să-și păstreze credibilitatea și să nu-și agaseze cititorii cu prea multe advertoriale mai trebuie să și refuze campanii.

Comentează tu primul!

Lasă un comentariu!

Adresa ta de email nu va fi făcută publică.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.