Sunt la a doua mașină Dacia. Prima dată am avut un Logan pe benzină, cu motor de 1,4, căruia trebuia să-i opresc aerul condiționat și să schimb într-a 4-a la depășiri. Altfel nu prea avea vlagă motorul. Deh, 75 cai putere… A avut zile, în schimb, mașinuța aia. M-am despărțit de ea după aproape 200.000 de km parcurși împreună. Am fost cu ea de la Munții Carpați până în Munții Alpi… Nici un fel de probleme. Nu m-a lăsat niciodată în drum.

Am ales a doua mașină tot de la Dacia. Noul Logan a venit cu motor Diesel de 1,5, cu 90 CP, medianav (consolă media și GPS încorporat). Mulțumit, nu mai trebuie să opresc aerul condiționat în depășiri, consumul e chiar decent (4,3 litri/100 km în regim de max. 110 km/h și un 5,4-5,5 litri la 130-140 km/h). În regim de oraș, consumul se așează pe la 5,5 litri/100 km).

Mda, mi s-a spus că sunt nebun să dau 11.000 și ceva de euro pe o Dacie. Nu am găsit nici o altă mașină nouă, din clasa asta, la un preț mai bun. Iar eu sunt adeptul autoturismului cu garanție. Poate e o prejudecată. Dar e certitudine că cinci ani, 200.000 km nu te doare capul. Nu mă interesează Audi A6 ca nou, la 120.000 km, cu doar 10.000 de euro.

Acum văd că Dacia a mai venti cu niște briz-briz-uri îmbunătățiri estetice: lămpi LED la faruri și stopurile pe spate, grilele frontale arată mai bine. Bara de protecție din față a fost schimbată, la fel și forma proiectoarelor de ceață, dând un aspect mai robust. Și partea din spate a fost restilizată, nu la fel de vizibil ca bara din spate, dar se observă o schimbare. În bine aș zice.

Sunt curios dacă au pus CD la medianav-ul ăla ori mă obligă, în continuare, să-mi încarc muzica preferată pe stick-ul de memorie. Muzica buna încă se cumpără pe CD…

dacia2

dacia-4

dacia-5

dacia-6

dacia-7

dacia-8

dacia-9

dacia-10

dacia1

Facebook Comments