Călătorii

Căsuţa din copac, acolo unde nu cauţi cazare, ci doar amintiri pentru o viaţă

Probabil că știți unde vine Cabana Trei Brazi din Predeal. Ori dacă nu știți, atunci găsiți pe cineva să vă explice, pentru că eu altceva vreau să vă spun. În Predeal, în apropiere de Complexul Trei Brazi, am trăit o experienţă foarte interesantă după ce m-am cazat o noapte în căsuţa din copac.

Prima dată, m-a uimit faptul că nu există nici un indicator care să te ducă aici. Ajuns în zonă a trebuit să dau telefon ca să aflu indicaţii de orientare. Mi s-a explicat, apoi, că lipsa marcajelor este o strategie: proprietarii complexului de căsuţe în copac (sunt trei) nu vor ca turiştii cazaţi aici să fie deranjaţi de curioşi. Am fost de acord.

Am ajuns după căderea întunericului, aşa că nu prea am văzut mare lucru din cum arată pe afară căsuţa. Odată intrat înăuntru m-am îndrăgostit pe loc de căsuţă. Pat cu baldachin, un copac care iese din podea şi pleacă prin acoperiş, o cadă elegantă nu departe de pat… Mai văzusem prin filme cada în aceeaşi cameră cu patul, dar acum era live. Slavă Cerului, toaleta era situată într-o zonă cu plus de intimitate, după o uşă.  😛

casuta din copac Predeal (2)

Mi-a plăcut fereastră generoasă cu vedere spre pădure. Un perete vitrat, cu o uşă care dădea spre o terasă de lemn, şi ea agăţată într-un copac… era superb. Am ieşit pe terasă, dar mai mult decât să aud vântul care alerga printre copaci… Era întuneric. Vedeam câţiva copaci din apropiere şi cam atât. Am înţeles şi de ce intimitatea din cameră nu trebuia protejată cu jaluzele la ferestre. Căsuţa era suspendată la 5-6 metri şi efectiv nu avea cum să privească nimeni prin ferestre în cameră.

Ce să mai zic… Romantic, lumânărele în candeluţe din sticlă prin toată camera, plus lipsa televizorului care te obliga să te concentrezi către alte plăceri. Apropo de plăceri… patul era chiar interesant, încadrat între doi stâlpi din lemn, practic două crengi mari care se ramificau ca nişte ghiare ale unui monstru de treabă, pe tavan.

casuta din copac Predeal (1)Dimineaţa a venit repede, lumina şi curiozitatea m-au scos repede pe terasă, cu aparatul foto să-mi ţină de cald. Am ţintit către Piatra Craiului, am furat repede câteva cadre şi m-am întors în cameră. Dimineţile de noiembrie la munte, fie ele şi însorite, nu sunt pentru incursiuni externe în pijamale. M-am echipat  adecvat pentru răcoarea montană şi am ieşit să văd cum se vede căsuţa şi din afară. Interesant. M-am întors ca să servesc micul dejun pe terasă. Asta a atras un motan tigrat să se caţere, cu dexteritate vizibil exersată, până sus pe terasă. În mod clar eu eram musafirul…

casuta din copac Predeal (4) casuta din copac Predeal (5) casuta din copac Predeal (6) casuta din copac Predeal (7) casuta din copac Predeal (8) casuta din copac Predeal (9) casuta din copac Predeal (10)

Am lăsat motanul pe terasă, să mai caute mâncare, în timp ce eu mă chinuiam cu şedinţa foto diurnă. Camera arăta interesant şi la lumina zilei. Între timp, motanul a chemat o prietenă pe terasă. Am zis eu că locul avea în el ceva extrem de romantic.

casuta din copac Predeal (12) casuta din copac Predeal (13) casuta din copac Predeal (14) casuta din copac Predeal (15) casuta din copac Predeal (16)

Căsuţa din copac este parte din Complexul Harmonie, compus din vile şi case, cu o excepţionala panoramă către Munţii Bucegi, Piatra Craiului şi Pârâul Rece, într-un cadru liniştit, lângă pădure, conform site-ului oficial. Acolo găsiţi date de contact şi aflaţi şi cât costă.

Nu uitaţi că aici nu căutaţi cazare ci experienţe pe care să le ţineţi minte toată viaţa!

casuta din copac Predeal (17)  casuta din copac Predeal (19) casuta din copac Predeal (20)casuta din copac Predeal (18)

Facebook Comments

2 Comments

1. Mirela T

Ce frumos! Superb locul. Cat costa o seara de cazare?

2. Chiar e superb. Nu am vrut sa dau pretul pt ca nu am vrut sa va stric placerea. 😛 Oricum il aflai daca dadeai telefon, 380 lei/ zi cazare. Dar parerea mea este ca merita.